Home Uutiset Muokataan treenitottumuksia kesäisemmiksi

Muokataan treenitottumuksia kesäisemmiksi

by Yllapito

Kesällä on hauska treenata ulkona auringossa. Saatkin pienillä muutoksilla hauskuutta treeneihin – ja kuka sitä nyt sisällä jaksaa kesällä muutenkaan olla? Hiukan uudenlaista ajatusta mukaan ja treenit muuttuvat rutiinista hauskanpidoksi.
hulahula1. Vaihda steppitreenit hulavannetreeneiksi. Hulavanne on monipuolinen ja hauska treeniväline. Sen avulla poltat kaloreita, mutta myös parannat tasapainoa, keskivartalon lihaksistoa, käsi- ja jalkalihaksia, kannattajalihaksistoa sekä jäntevyyttä. Ja mikä onkaan hauskempaa kuin vanteenpyöritys? Tulevat lapsuusajat mieleen.
tanssi2. Juoksumatto tanssiksi. Ota partneri mukaan ja mene puistoon harrastamaan vaikkapa seksikästä salsaa. Treeniä, hauskanpitoa ja hikeä. Siitä on kuumat kesäpäivät tehty. Juoksutreenit kestävät vain n. tunnin, mutta kukapa viitsii lopettaa tanssimista kun sen makuun on päässyt?
rinkka63. Lähde rinkkavaellukselle puntinnoston sijaan. Rinkkavaellus vahvistaa myös cardiota lihaskunnon lisäksi, joten se on aivan loistava tapa treenata ja käydä samalla katselemassa luonnon ihmeitä. Lastaa rinkka täyteen juotavaa, eväät ja ylimääräistä painoa, kartta käteen ja metsään! Loistava vaihtoehto salitreeneille.
rullaluistelu4. Vaihda kävely ja hölkkääminen rullaluisteluun. Rullaluistelu on jopa tehokkaampi treenikeino kuin hölkkääminen, joten siitä saat hupia ja hyötyä kaksinkerroin. Suomen kävelykadut ovat huippulaatuisia ja turvallisia, joten kypärä päähän ja vauhtia treeneihin!
rullahiihto5. Rullasukset jalkaan ja pois siltä spinning-pyörältä. Mikään ei ole mukavampaa kuin hiihtäminen – ja sitä voi harrastaa myös kesällä! Jätä spinning talvea varten ja osta rullasukset!

0 comment
0

You may also like

Leave a Comment