Home Nostot Ryhmaliikunta.fi testaa: JH Coaching Liikkuvuuskurssi

Ryhmaliikunta.fi testaa: JH Coaching Liikkuvuuskurssi

by Ira Ikkala
Ryhmaliikunta.fi testaa: JH Coaching Liikkuvuuskurssi

Paras kokemus on käytännön kokemus. Tähän pohjautuen olemme luoneet sarjan Ryhmaliikunta.fi testaa. Juttusarjan ensimmäisessä osassa testissä oli Polarin uutuus, Polar Vantage M -urheilukello.  Seuraavaksi testiin olemme ottaneet Ryhmiksestäkin tutun Jarno Härkösen luoman konseptin, jossa tarjotaan online-valmennuskurssi liikkuvuuteen. Kurssi kestää niin kauan kuin mukana haluaa olla ja testaajamme Ira tulee tekemään päivityksiä säännöllisesti harjoitusten edetessä.

Mistä JH Coaching Liikkuvuuskurssissa on kyse?

Jarnon missiona on auttaa ihmisiä saamaan paremmin arjessa toimiva, liikkuvampi ja kivuttomampi keho. Kurssi kestää niin kauan kun mukana vain haluaa olla! Jokaiselle treeniviikolle saa käyttöönsä omat harjoitukset sekä videoina että kirjallisena. Liikkuvuusharjoittelussa yhdistyvät liikelaajuuksien parantaminen, tuen ja hallinnan kehittäminen, monipuolinen liike ja uusimmat harjoitukset. Lisäksi tarjolla on mm. online-luentoja, facebook-ryhmä ja sähköpostituki. Kurssi maksaa 29€/kk ja sen voi peruuttaa milloin tahansa (laskutus kuukausittain).

…Ja eikun testaamaan!

Käyttökokemuksia kurssista ”Liikkuvuus” – viikko1:

Step 1 – sain linkin s-postiini, josta kirjautuminen kurssin sivuille. Helppo ja selkeä.

Step 2 – valitsen oman kurssin ”Liikkuvuus”

Step 3 – kurssin ja valmennuksen esittely. Selkeä ja sopivan lyhyt. Tietää heti mistä on kyse ja mihin on sitoutumassa.

Step 4 – 1.harjoitusviikon ohjelmaan tutustuminen. Jarnon esittelyvideot ovat todella selkeitä ja kannustavia.

Step 5 – 1. harjoitusviikon ohjelman testaaminen sekä lisätehtävän testaaminen. Ohjeistus ja ohjaaminen selkeää ja helposti seurattavaa. Harjoitteet helppoja ja kaikentasoisille liikkujille sopivia.

Oma kokemukseni liikkuvuuskurssin 1.viikosta oli erittäin positiivinen ja täytyy sanoa että olo noiden VAIN 10 minuutin helppojen harjoitteiden jälkeen on todella mahtava! Liikunta-alalla työskentelevänä harjoitteet olivat toki ”tuttuja” ja helppoja, mutta niitä tosiaan tulee tehtyä satunnaisesti esim. omien ohjaustuntien päätteeksi. Kun näitä harjoitteita teki ohjatusti sen 10 minuuttia + taukojumppaa noin pari minuuttia kerran tai pari päivässä, huomasin kyllä paremman olon mm. rangassa. Jarnon ohjaus ja oheistaminen on todella selkeää ja harjoitukset alkuun riittävän helppoja, joten ne sopivat IHAN KAIKILLE! Jarno myös korostaa kuulostelemaan omaa kehoa, ei ”pakoteta” liikkeisiin, jos keho ei niihin vielä valmis. Myös perustellaan, MIKSI ja MITEN harjoitteita tehdään.

Yhteenvetona voin todeta että yksi helpoimmista ja motivoimmista kursseista mihin olen ryhtynyt 🙂 Odotan jo innolla viikon 2. harjoitteita ja sitä ”lopputulosta” minkä saavutan tämän kurssin aikana 🙂

Kiinnostuitko? Klikkaa tästä Jarnon sivuille ja aloita treenit jo tänään!

0 comment
0

You may also like